Konferencja V edycji eTrade Show
SCENA A | SCENA B | SCENA C | SCENA D
Na scenach targowych e-Trade Show wystąpią eksperci branży e-handlu przeprowadzając nas przez cały Customer Journey. Podzielą się swoją wiedzą na tematy z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e- handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce. Pokażą nowe sposoby jak skutecznie prowadzić sklep internetowy, jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień. Ucz się od najlepszych!
Prelegenci zabiorą Was w podróż po Customer Journey. Czym jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak stworzyć mapę Customer Journey, czym jest Customer Experience – jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem w ciągu jednego dnia!
Customer Experience w Twoim e-sklepie czyli wszystko o dostawie w sklepie internetowym, budowaniu lojalności wśród klientów, skutecznych kampaniach marketingowych dla e-commerce oraz technikach wyróżniających sklep internetowy w tłumie. Masa wiedzy z zakresu e-shop management, e-logistyce, e- płatnościach, e- marketingu i sprzedaży przez internet za granicę.
Z wiedzy naszych prelegentów skorzystało już ponad 7696 uczestników, mieliśmy okazję gościć już 114 prelegentów podczas konferencji, którzy średnią ocen prelekcji uzyskali na poziomie 4,2/5.
VI edycja eTrade Show odbędzie się we wrześniu 2022 w Warszawie.
Zobacz jak wyglądała agenda V edycji wydarzenia:
PRELEGENCI
V edycji 2022
Tomasz Kowcun
Crowdway
Menedżer z ponad 10-letnim doświadczeniem w rozwijaniu biznesu i komunikacji marketingowej, które zdobywał w firmach różnej wielkości, od start-upów po globalne korporacje. Od momentu dołączenia do Crowdway zrealizował ponad 10 projektów na kwotę ponad 30 milionów złotych..
więcej...
Tomasz Kuciel
Edison
Od 2012 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu w spółce EDISON S.A. – pierwszego operatora elektronicznej wymiany danych w Polsce. W latach 2001 – 2012 pracował dla Orange / TP, gdzie wprowadzał na rynek Neostradę oraz łączył struktury sprzedaży Orange z TP (podczas połączenia firmy).
więcej...
Irek Klimczak
GetResponse
Irek Klimczak zarządza projektami w GetResponse. Koncentruje się na współpracy z klientami w celu rozpoznania ich potrzeb oraz tworzeniu treści pozwalających na optymalne wykorzystania narzędzia do realizacji celów biznesowych.
więcej...
Aleksandra Kubicka
IdoSell
Kilkanaście lat doświadczenia w e-commerce, w tym kilka ostatnich lat w obszarze cross-border. Pomagam sklepom i platformom wchodzić na nowe rynki, budować partnerstwa, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby kupujących w danym kraju.
więcej...
Dmitrij Kirilovskij
Global Sellers
Ma ponad 7 lat doświadczenia w sprzedaży na platformie Amazon, 100% zdalnie. Posiada kilka swoich zespołów, w których zarządzaniu są kilka aktywnych kont o obrotach przekraczających 1 milion USD rocznie.
więcej...
Krystian Podemski
Tech Evangelist Poland PrestaShop
Moim celem jest rozpowszechnianie technologii i aspektów użytkowania platformy PrestaShop, szkolenia i wspieranie całej polskiej społeczności programistów i sprzedawców.
więcej...
Mateusz Osiecki
Country Manager Poland PrestaShop
Marcin Czeczot
Dyrektor ds. Technologii Reklamowej, Wirtualna Polska
Ekspert w dziedzinie performance marketingu, z 8 letnim doświadczeniem w realizacji kampanii dla największych marek.
więcej...
Konferencja SCENA A
POSTAW NA ROZWÓJ – 10 FILARÓW AUTOMATYZACJI OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ W E-COMMERCE.
Aleksander Melech
Ask Me
10.00 - 10.30
INTEGRACJA SKLEPU Z MARKETPLACE TO NIE WSZYSTKO. JAK KOMPLEKSOWO PODEJŚĆ DO SUKCESU NA AMAZON?
Sascha Stockem
Nethansa
10.30 - 11.00
CUSTOMER JOURNEY: OD GOOGLANIA DO ZAKUPU, CZYLI JAK PODWÓJNIE MONETYZOWAĆ RUCH
Sebastian Horoszko i Paweł Borowik
Zaufane.pl
11:00 - 11:30
KTÓRĘDY NA AMAZON?
Małgorzata Kaszkur
Global Sellers
11.30 - 12.00
CZY 1 MLN ZŁOTYCH WYSTARCZY, ABY WYPOZYCJONOWAĆ STRONĘ W BRANŻY POZYCJONOWANIA (SEO)?
Maciej Grad
Semcore
12.00 - 12.30
JAK (NIE) WSPÓŁPRACOWAĆ Z AGENCJĄ MARKETINGOWĄ DLA (NIE) ZWIĘSZENIA ZYSKÓW FIRMY
Paweł Kozłowski
Rank Architects
12.30 - 13.00
SIŁA MARKETPLACE I EKSPANSJA NA RYNKI ZAGRANICZNE
Piotr "Liroy" Marzec i Maciej Sagal
KingApp
13.00 - 13.30
„DRUGA FALA PWA. CZY TO JUŻ CZAS?"
Kacper Gugała
Shopware
13:30 - 14:00
JAK ZACZĄĆ SPRZEDAWAĆ ZA GRANICĘ O KILKA MIESIĘCY SZYBCIEJ I KILKANAŚCIE TYSIĘCY TANIEJ?
Aleksandra Kubicka
IdoSell
14.00 - 14.50
AUTOMATYZACJA OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ W E-COMMERCE
Paweł Skrzypczak
IDEA commerce
15.00 - 15.30
Konferencja SCENA B
JAK SZYBKO URUCHOMIĆ SKLEP INTERNETOWY, CZYLI WYŚCIG Z CZASEM OD POMYSŁU NA BIZNES DO PIERWSZEGO ZAMÓWIENIA
Konrad Durda
Shoper
10.00 - 10.30
JAK SPRZEDAĆ SWÓJ BIZNES E-COMMERCE?
Kacper Rozenbaum
Opontia
10.30 - 11.00
UDANY START W CROSS-BORDER E-COMMERCE, CZYLI JAK DOTRZEĆ ZE SWOIM SKLEPEM INTERNETOWYM DO KLIENTÓW Z ZAGRANICY?
Paweł Bilczyński
Expandeco
11:00 - 11:30
JAK ZWERYFIKOWAĆ EFEKTYWNOŚĆ PUBLIKACJI SPONSOROWANYCH INFLUENCERÓW PODCZAS KAMPANII?
Robert Sosnowski
Reach a Blogger
11.30 - 12.00
ILE CZASU TRACISZ NIEPOTRZEBNIE PRZY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Dominik Borsa
IMPLEMO
12.00 - 12.30
ROLA NARZĘDZI CRM I RMA W E-COMMERCE
Kacper Dyba
SellPander
12.30 - 13.00
EKSPANSJA ZAGRANICZNA, CZYLI JAK ODNIEŚĆ SUKCES NA RYNKU GLOBALNYM?/h5>
Olga Pijanowska
Makes U Local
13.00 - 13.30
Ekspansja międzynarodowa to rozwiązanie, które może znacząco przyspieszyć rozwój firmy, należy się do niej jednak dobrze przygotować.Podczas prelekcji odpowiem na najważniejsze pytania: Na co należy zwrócić uwagę? Jakie kroki powinno się podjąć w celu ekspansji na nowe rynki? Jak się do tego przygotować? Jakie są podstawowe różnice i zależności pomiędzy najpopularniejszymi kierunkami ekspansji e-commerce? Jak ważne jest dostosowanie do lokalnych warunków sprzedażowych, kultury oraz upodobań kupujących? Oraz co zrobić aby zwiększyć ich zaufanie?
więcej...
Makes U Local
SERWER DLA SKLEPU: OD SZYBKOŚCI ŚWIATŁA PO OBRONĘ PRZED SZANTAŻEM
Artur Pajkert
Cyber_Folks
13:30 - 14:00
TOKENIZACJA W PRAKTYCE. CASE STUDY Z WDROŻENIA DEDYKOWANEJ PLATFORMY TOKENIZACJI DLA FIRMY GREEN JUNGLE SP. Z O.O.
Tomasz Szymański
Sygnisoft
14.00 - 14.50
- Jak wyemitować własny token?
- Jakie korzyści tokenizacja może przynieść mojemu biznesowi?
- Jak się za tokenizację zabrać?
To jedynie przykłady z wielu pytań, na które każdego dnia odpowiadamy w rozmowach z potencjalnymi Klientami. Czym jest ta modna ostatnio tokenizacja oraz jak można wykorzystać ją w swoim biznesie? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć w oparciu o praktyczne case study jednego z naszych wdrożeń.
NOWA ALTERNATYWA NA RYNKU E-COMMERCE, CZYLI JAK SHOPEE.PL POMAGA ROZWIJAĆ SIĘ POLSKIM SPRZEDAWCOM
Radosław Dobrołęcki
Shopee.pl
15.00 - 15.30
DOCIERAJ DO KLIENTÓW I ZWIĘKSZAJ PRZYCHODY Z WP ADS
Marcin Czeczot
Dyrektor ds. Technologii Reklamowej, Wirtualna Polska
15:30 - 16:00
Konferencja SCENA C
JAK SKALOWAĆ SPRZEDAŻ NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE - SKUTECZNE I SPRAWDZONE GOTOWE STRATEGIE I ROZWIĄZANIA MEDIOWE
Michał Kidała
Bfactory
10.00 - 10.30
SKUTECZNA KOMUNIKACJA E-MAIL W TWOIM E-COMMERCE: 5 WSKAZÓWEK, KTÓRE POZWOLĄ CI ZWIĘKSZYĆ DOSTARCZALNOŚĆ
Paula Przegiętka (EmailLabs)
VERCOM
10.30 - 11.00
SPRZEDAŻ W UK W PRAKTYCE – JAK SIĘ DO NIEJ PRZYGOTOWAĆ?
Tomasz Połeć - CEO Taxology
11:00 - 11:30
JAK DZIAŁA OGÓLNOPOLSKA PLATFORMA DO WYNAJMU ELEKTRONIKI UŻYTKOWEJ PLENTI.APP ORAZ JAK MOŻESZ NA NIEJ ZARABIAĆ.
Przemysław Kazanowski
PlentiApp
11.30 - 12.00
3 PROCESY, KTÓRE POWINIENEŚ ZAUTOMATYZOWAĆ W ECOMMERCE
Irek Klimczak
GetResponse
12.00 - 12.30
TWOJA SKUTECZNA REKLAMA NA AMAZON
Dmitrij Kirilovskij
Global Sellers
12.30 - 13.00
- Narzędzia do reklamy towarów na Amazon;
- Do których celów służy reklama na Amazon;
- Co musisz zrobić przed uruchomieniem reklamy;
- Jak utworzyć pierwszą kampanię;
- Pierwsza optymalizacja;
- Jak rozwiać kampanie;
CENEO – SPRAWDZONY PARTNER W TWOJEJ SPRZEDAŻY
Radosław Tyszko
Ceneo
13.00 - 13.30
SYLIUS - POMIĘDZY DEDYKIEM, A PUDEŁKIEM - E-COMMERCE SZYTY NA MIARĘ
Tomasz Grzemski
CEO Macopedia i Tymoteusz Stengert - Partner & Business Lead at Sylius
13:30 - 14:00
JAK EFEKTYWNIE ŁĄCZYĆ KOMUNIKACJĘ SMS I WEB PUSH?
Błażej Pawlar (SerwerSMS)
Dawid Mędrek (PushPushGo)
14.00 - 14.50
Dawid Mędrek - CEO i współzałożyciel PushPushGoPushPushGo to platforma do wysyłki i automatyzacji powiadomień push i web push. Nasz wygodny panel, pozwoli Ci już w 5 minut zacząć zbierać zapisy na powiadomienia.
NADSZEDŁ CZAS NA OTWARTĄ SIEĆ AUTOMATÓW PACZKOWYCH, CZYLI LAST MILE ROBIONY INACZEJ NIŻ DOTYCHCZAS
Małgorzata Milewska
Furgonetka
15.00 - 15.30
Konferencja SCENA D
MASZ WSZYSTKIE DANE, KTÓRYCH POTRZEBUJESZ, ABY ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ. ZACZNIJ ICH UŻYWAĆ!
Przemysław Pasek
Head of Global Marketing Samba.ai
10.00 - 10.30
CROSS-BORDER W E-COMMERCE Z POMOCĄ PRESTASHOP
Mateusz Osiecki, Krystian Podemski
PrestaShop
10.30 - 11.00
DLACZEGO E-COMMERCE POTRZEBUJE ELEKTRONICZNEJ WYMIANY DANYCH EDI?
Tomasz Kuciel - Edison
11:00 - 11:30
5 WSKAZÓWEK OD EACTIVE, KTÓRE ULEPSZĄ KAMPANIE GOOGLE SHOPPING NIEZALEŻNIE OD BRANŻY, W KTÓREJ DZIAŁA E-COMMERCE.
Monika Radlińska, Sławomir Węgliński
(EACTIVE)
11.30 - 12.00
SKANDYNAWIA - JAK SPRAWNIE DOSTARCZAĆ PRZESYŁKI NA TYM RYNKU?
Bartosz Hnatyszyn
Dyrektor Zarządzający Direct Link
12.00 - 12.30
INTELIGENTNA AUTOMATYZACJA W KOMUNIKACJI OMNICHANNEL DLA ZWIĘKSZENIA ROI
Łukasz Woźnica - Apifonica
12.30 - 13.00
NAWET 40-PROCENTOWY WZROST WARTOŚCI KOSZYKA ZAKUPOWEGO Z PAYPO. ZOBACZ, JAK PŁATNOŚCI ODROCZONE WPŁYWAJĄ NA SPRZEDAŻ.
Edyta Szymanowska - PayPo
13.00 - 13.30
JAK PRZYSPIESZYĆ ROZWÓJ E-COMMERCE DZIĘKI FINANSOWANIU ZE STRONY SPOŁECZNOŚCI?
TTomasz Kowcun
Crowdway
13:30 - 14:00
TE PROCESY NIE DZIAŁAJĄ W TWOIM E-COMMERCE (I NIC Z TYM NIE ROBISZ)
Wojciech Popiela
Webmetric
14.00 - 14.50
AI I DATA DRIVEN SEO ZROZUMIAŁYM JĘZYKIEM
Piotr Michalak
Grupa Tense
15.00 - 15.30
E-COMMERCE A KONSUMENT W ŚWIECIE PERMANENTNEGO KRYZYSU
Marcin Rutecki i Piotr Alchimowicz
Klub Online
15:30 - 16:00
Strefa wystawiennicza
Prowadzisz sklep internetowy? Działasz w branży ecommerce? Odwiedź strefę wystawienniczą i spotkaj kilkudziesięciu wystawców z 12 sektorów.
Poznaj rozwiązania dla sklepów internetowych w tym oprogramowanie, narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, logistyka, omnichannel, sprzedaż międzynarodowa, obsługa klienta, analityka komunikacja, płatność, infrastruktura.
Znajdź dostawców rozwiązań i podwykonawców. Zainspiruj się. Nawiąż relacje.
- Realne oszczędności - specjalne oferty od wystawców
- Inspiracja oraz sprawdzone i skuteczne rozwiązania
- Poznasz najnowsze trendy
- Porównasz oferty od różnych dostawców
- Nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe
eTradeShow to wydarzenie, które łączy strefę wystawienniczą i konferencje. Kilkudziesięciu wystawców prezentuje najnowsze rozwiązania dla e-commerce, a jednocześnie prelegenci dzielą się wiedzą o tym jak rozwijać sklep internetowy.
eTrade Awards
Twoja firma jest liderem innowacji?
Promowany przez Ciebie produkt wyróżnia się na tle konkurencji?
Chcesz zadbać o prestiż marki i zyskać nowych klientów?
Weź udział w eTrade Awards i wyróżnij się spośród firm działających w branży e-commcerce!
10 powodów, dla których warto wziąć udział w eTrade Awards:
- Twoja firma zyska rozpoznawalność w sektorze marek premium.
- Wygrana w plebiscycie będzie potwierdzeniem niezawodności i stabilności marki, na którą warto postawić w czasach kryzysu.
- Zwycięstwo będzie gwarancją wiarygodności i innowacyjności, na których zbudowane są podstawy Twojego biznesu.
- Udział w konkursie zwiększa dotarcie do nowej grupy odbiorców i pozycjonuje markę w świadomości potencjalnych klientów.
- Uczestnictwo w eTrade Awards jest szansą na postawienie na nowoczesny marketing przy znacznej redukcji kosztów.
- Zdobycie nagrody równoznaczne jest z możliwością zaprezentowania się w otoczeniu liderów rynku, co zwiększa również szanse na nawiązanie przydatnych relacji biznesowych.
- Pojawiając się wśród najlepszych, stajesz się jednym z nich. Udział w konkursie to szereg korzyści PR-owych i promocyjnych marki.
- Wyróżnienie w eTrade Awards ma dodatkowe znaczenie w kontekście metody wyboru. O zwycięzcach decydują odwiedzający eTrade Show. To zwiększa wiarygodność nagrody i podkreśla jej wartość w oczach potencjalnych klientów.
- Wygrana i możliwość dzielenia się tym wyróżnieniem w posiadanych kanałach wpływa pozytywnie na odbiór firmy w oczach przyszłych współpracowników.
- Zdobycie nagrody jest uhonorowaniem i docenieniem pracy włożonej przez wszystkich pracowników. Dobrze zakomunikowana wygrana wewnątrz firmy sprawia, że zespół czuje się doceniony, dumny i zachęcony do dalszego wysiłku.
Zgłoś swoją firmę do jednej z kategorii eTrade Awards:
- NAJLEPSZY DOSTAWCA 2021
- NAJLEPSZY SYSTEM PŁATNOŚCI CYFROWYCH 2021
- STARTUP ROKU 2021
- NAJLEPSZE OPROGRAMOWANIE DLA E-COMMERCE 2021
- NAJLEPSZY SKLEP E-COMMERCE 2021
- NAJLEPSZY USŁUGODAWCA DIGITALOWY 2021
- W konkursie eTrade Awards mogą wziąć udział zarówno wystawcy eTrade Show, jak i firmy zewnętrzne*.
- Zgłoszenia należy wysłać do 9 lutego 2022 roku.
- Zgłoszenia zostaną zweryfikowane przez kapitułę konkursu w osobach Zuzanny Garwackiej, Macieja Tkacza oraz Tomasza Kuciela – CEO Edison.
- Kapituła wybierze po trzech finalistów w każdej kategorii.
- Finalny wybór zwycięzców nastąpi poprzez głosowanie publiczności przez stronę etradeshow.pl.
- Ogłoszenie wygranych będzie miało miejsce 10 marca 2022 roku podczas V edycji eTrade Show.