E-commerce przyszłości zaczyna się dziś! Co zrobić, by kolejne miesiące i lata przyniosły znaczący zysk osiągany dzięki e-handlowi? Jak działać, by wyprzedzić konkurencję? O tym wszystkim powiedzą najlepsi krajowi eksperci podczas V edycji najbardziej merytorycznego wydarzenia dotyczącego tego sektora, czyli eTrade Show. Dołącz już dziś!
Czy wiecie, że według przewidywań analityków w ciągu pięciu lat wartość polskiego sektora e-commerce osiągnie pułap wartości 126 mld złotych? To według PWC oznacza średnioroczny wzrost o 12 procent. Nie ma bardziej przekonującego argumentu, by zacząć działanie w handlu internetowym już dziś. Kroki podstawowe, jak i zaawansowane pozwoli postawić eTrade Show – event o e-commerce przyszłości.
Czytaj również: Rahim Blak: Nadchodzi nowy wymiar e-commerce
eTrade Show – plan wydarzenia
Wydarzenie odbędzie się 10 marca na warszawskim PGE Narodowym. To właśnie tam od 9:30 do 16:00 będzie można wziąć udział w najbardziej merytorycznych i innowacyjnych prelekcjach dotyczących e-commerce w Polsce. Agenda wydarzenia jest niezwykle bogata, bowiem odbywać się ono będzie na czterech scenach eventowych. Kto opowie o branży? Zrobią to liderzy rynku między innymi z AskMe (Aleksander Melech, Karolina Melech), Nethansy (Sascha Stockem), Comfino.pl, Global Sellers, Semcore, Shopee, Cyber_Folks, CENEO, Vercom, Furgonetka, PayPO, Edison czy King app.
Ponadto, odwiedzający będą kogli skorzystać z bogatej strefy wystawienniczej, w której zaprezentuje się ponad 70 liderów branży. Dzięki interaktywnym stanowiskom pokażą, jak zmienić przyszłość e-commerce i jakie najlepsze innowacje wprowadzić, by firma mogła zdobyć widoczną przewagę nad konkurencją.
Czytaj również: Płatności bezgotówkowe w natarciu. Koronawirus sprawił, że przejmują rynek
E-commerce przyszłości zaczyna się na eTrade Show
Każdego zbłąkanego w świecie innowacji e-commerce poprowadzi specjalna aplikacja eTrade Show. Będą w niej zawarte wszystkie potrzebne informacje na temat wydarzenia, ale nie tylko. Poza agendą, planem wydarzenia, mapami potrzebnymi do odwiedzenia wystawców, będzie można dzięki niej umówić spotkanie z wybraną przez siebie firmą, by w kameralnych warunkach przeprowadzić rozmowy o rozwoju i współpracy. Za pomocą chatu będzie można kontaktować się z uczestnikami, prelegentami i firmami. Wszystko po to, by zbliżyć do siebie przedstawicieli biznesu e-commerce.
Kogo można spotkać na eTrade Show?
Wśród przedsiębiorstw, które pojawią się na eTrade Show można wyróżnić: Nethansa, Comfino, AskME, Taxology, TKMgroup, Semcore, Edison, Asai, Zaufane.pl, Rank Architect, Makes You Local, Czech Logistic, Implemo, Devmoon, CREHLER, Macopedia, Hurtownia Opakowań, Global4Net, Opontia, Shoper, Sygnisoft, Meest, VercomSA, Credstep, IAI, PrestaShop, Shopware, Direct Link, CENEO, Puro Hotel, Orbis, Eactive, Cstore, DirectCall, PlanetB2B, Go2Market, Global Sellers, CyberFolks, Shopware, Futuriti, Apifonica, Olza, DirectLink, Selly, Fakturownia, Get Response, IdeaCommerce, Romania Expo, Revo Technologies, WeNet, SuperGrupa, LivePrice, Trol, Samba.ai, RedSteel, Scorise, Furgonetka, Wfirma, Shopee, EXPANDECO.
Wszystkiego o e-commerce przyszłości dowiesz się na eTrade Show. Nie czekaj i zarejestruj się już dziś!
eTrade Show
10 marca 2022
PGE Narodowy, Warszawa
KUP BILET: etradeshow.pl/rejestracja
eTrade Show – sponsorzy
Edison: Złoty Sponsor
Implemo: Partner Generalny
CENEO: Partner Strategiczny
IdoSell: Partner Wydarzenia
PrestaShop: Srebrny Sponsor
Shopware: Brązowy Sponsor
Direct Link: Brązowy Sponsor
Puro Hotel: Partner Wydarzenia
Zachęcamy także do odwiedzenia naszych profili na Facebooku:
eTrade Show Team