VI EDYCJA NAJBARDZIEJ MERYTORYCZNEGO WYDARZENIA BRANŻY E-COMMERCE W POLSCE
2-4 marca 2023
Wydarzenia
Zarejestruj się na konferencję
Rozwój branży e-commerce
10:30 - 10:45
Powitanie
10:45 - 11:30
2023: Czy polska branża e-commerce już dojrzała? Czy rewolucja jest dopiero przed nami?
Borys Skraba – Założyciel marki Strix
11:30 - 12:15
Logistyka w e-commerce: innowacyjne rozwiązania dla szybszych, inteligentniejszych i ekologicznych dostaw
Łukasz Romanowski – DHL Express Polska
12:15 - 13:00
Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital
Dobromir Cias – Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, EDGE NPD
13:00 - 13:45
Wyzwania w zarządzaniu produktami rozwijających się e-commerce
Łukasz Wójtowicz – Ergonode, Head of Business Development CEE Region
13:45 - 14:45
Bezpieczny e-commerce. Jakie zagrożenia czyhają na sklepy internetowe i jak się przed nimi chronić? – Debata
Prowadzenie: Katarzyna Sokół-Borek – Strix
Uczestnicy debaty: Robert Żochowski, Strix -ekspert ds. software; Agata Kowalska, CK Legal- radczyni prawna, ekspertka ds. rynku e-commerce ; Maciej Kalkowski, Centuria- prezes, eskpert ds. hardware i hostingu ; Marcin Szczur, Blue Media – ekspert ds. płatności online
więcej…
14:45 - 15:00
Zakończenie konferencji
10:30 - 10:45
Powitanie
10:45-11:45
E-commerce Sales Support – wsparcie 360° sprzedaży i logistyki
Łukasz Wysokiński – InPost Fulfillment ; Konrad Zach -ThinkHub
11:45 - 12:30
Strategie i inwestycje handlu kontra oczekiwania klientów. Co wynika z badań?
Przemysław Krenczyk – Adyen
12:30 - 13:15
Jak sztuczna inteligencja (AI), może pomóc w e-commerce?
Artur Pajkert, Cyber Folks
13:15 - 14:00
Marketplace vs własny sklep. Rozwój marketplace z perspektywy sklepów internetowych- trendy, szanse i zagrożenia. – Debata
Redaktor Wojciech Szeląg
14:00 - 14:15
Zakończenie konferencji
Prelekcje 2023
10:30 - 11:00
Dlaczego największe sklepy internetowe wdrożyły płatności odroczone?
Adam Bułka – Paypo
Adam Bułka – Key Account Manager w PayPo, odpowiada za relacje z kluczowymi partnerami firmy. Od 9 lat lat związany z branżą e-commerce i nowych technologii. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich firmach jak Morele.net, Ceneo czy Blue Media.
więcej…
11:00 - 11:30
Jak współpracować a jak nie współpracować z zewnętrzną agencją marketingową? Rankarchitects – Paweł Kozłowski
Rankarchitects
11:30 - 12:00
Ekspansja e-commerce na rynki zagraniczne – jak się za to zabrać? Rankarchitects Illia Koliadiuk / Paweł Kozłowski
Rankarchitects
12:00 - 12:30
Opinie nie mają granic! Czyli jak rekomendacje wspierają cross-border eCommerce
Zaufane.pl
12:30 - 13:00
Nie ufają, nie kupują? E-commerce, różnice oczekiwań i zaufanie konsumentów w regionach DACH i CEE.
Expandeco
13:00 - 14.00
Jak dostarczyć we Włoszech doświadczenie klienta, które sprzedaje? Włoski punkt widzenia.
Dagmar Sporck, Damian Kuczyński – Salesupply, Paweł Borowik – ICEA Group
Odpowiemy na 4 pytania:
– Jak wygląda doświadczenie klienta (CX) na rynku Włoskim?
– Co jest istotne przy wchodzeniu na rynek włoski?
– Jak przygotować firmę do outsourcingu (i po co?)?
– Jak wygląda rynek włoski od storny marketplace?
Dagmar Sporck, CEO Salesupply Italy, od wielu lat wprowadza zagraniczne sklepy do Włoch a włoskie e-commerce za granicę. Mieszka od od 2008 roku we Włoszech.
Damian Kuczyński – Pomaga sklepom internetowym dostarczyć lepsze doświadczenie klienta niż lokalna konkurencja. Współwłaściciel Salesupply Polska.
Paweł Borowik, Vice President Of Business Development w ICEA, Na co dzień doradza przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż online cross-border jak rozwijać swój biznes w oparciu o ruch z organic search, ale też paid search.
więcej…
14:00 - 14:30
Marketing w świecie nowych technologii – ile możesz zyskać na optymalizacji procesów?
Olga Marek, Head of Marketing CCPorter
14:30 - 15:00
[Jak zrobić] Szybki audyt działań email marketingowych
Irek Klimczak Customer Content Lead GetResponse
Irek Klimczak zarządza projektami w GetResponse. Koncentruje się na współpracy z klientami w celu rozpoznania ich potrzeb oraz tworzeniu treści pozwalających na optymalne wykorzystania narzędzia do realizacji celów biznesowych.
Podczas prezentacji dowiesz się:
- dlaczego warto zrobić audyt działań email marketingowych
- co wpływa na ich skuteczność
- jak szybko poprawić wyniki
więcej…
15:00 - 15:30
Open your borders with eMAG
Oana Antohe eMAG, Marketplace Seller Growth Director Romania, Hungary and Bulgaria
Numbers, People and Processes – these are the key factors in every business decision for Oana. She’s been applying them in the 9+ years of experience in FMCG, as well as in the Seller Growth department in eMAG, the biggest marketplace in Romania, Bulgaria and Hungary. Since she joined eMAG in 2016, she’s built the department from the ground up, coordinating business and product teams and is determined to offer a safe and supporting environment for the over 50.000 eMAG Marketplace partners, enabling them to grow their business with a client-oriented approach. She believes in building sustainable businesses, basing your decisions on facts, and using technology to your advantage.
więcej…
10:30 - 11:30
Ekspansja sklepów internetowych, czyli jaką drogę należy przejść aby z sukcesem sprzedawać na rynkach zagranicznych.
MakesYouLocal
MakesYouLocal już od ponad 12 lat pomaga sklepom internetowym w rozwoju oraz zwiększaniu sprzedaży na rynkach zagranicznych. Dlatego jeśli chciałbyś zwiększyć swoje zasięgi, a nie wiesz od czego zacząć, już teraz zapraszamy Cię na prelekcję Olgi Pijanowskiej podczas tegorocznych targów E-tarde Show. Dodatkowo będziesz miał okazję spotkać się ze specjalistami z Czech, Litwy i Szwecji, którzy odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania z zakresu lokalizacji sklepu, lokalnej obsługi klienta oraz ogólnej strategii marketingowej na tych właśnie rynkach.
więcej…
11:30 - 12:00
Jak zaoszczędzić, kiedy wszystko drożeje? 7 gotowych rozwiązań optymalizujących koszty w e-sklepie.
Piotr Kałwa – IdoSell
Ekspert e-commerce z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży. Był konsultantem freelancerem, założycielem i właścicielem sklepu internetowego, e-commerce managerem i dyrektorem e-commerce w znanych markach. Budował e-sklepy od zera i rozwijał te już istniejące, a obecnie pomaga w ich dynamicznym wzroście. Piotr był również członkiem DEC (Digital Experts Club), a teraz należy do Global Commerce Society.
więcej…
12:00 - 12:30
Logistyka cross-border. Jak budować markę własnego e-sklepu za pomocą skutecznych doręczeń.
Lech Biernat – CEO Olza Logistic
12:30 - 13:00
Migracja dużego sklepu internetowego na nową platformę na bazie case study marki bonprix.
Media4U
Anna Łuczyńska – Project Manager z 3-letnim doświadczeniem w branży e-commerce. W codziennej pracy wykorzystuje zwinne metody w zarządzaniu projektem. Odpowiada za dostarczenie klientom Media4U gotowego produktu w zaplanowanym czasie i budżecie. Mały projekt, duży projekt – do każdego podchodzi z tym samym zaangażowaniem i skutecznością a każdą zmianę i „problem” traktuje jako wyzwanie.
Maciej Strzelczyk – IT Manager z 3-letnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem rozwiązań oraz planowaniem produkcyjnym projektów e-commerce. Z programowaniem związany od ponad 9 lat, zdobyte doświadczenie techniczne i managerskie wykorzystuje dla podnoszenia kompetencji oraz zwiększania efektywności pracy zespołów.
więcej…
13:00 - 13:30
Siła marketplace w czasach niepewności i dynamicznych zmian.
Krzysztof Jaworski – Product Owner Team Manager Ceneo
13:30 - 14:00
Paweł Mielczarek – vSprint
Założyciel vSprint.pl nazywa się entuzjastą sprzedaży na Allegro. Praktyk, który sprawnie porusza się w środowisku marketplace połączonym z własnym sklepem internetowym. Wspiera firmy w zwiększaniu zysków oraz usprawnia procesy sprzedaży. Mnogość projektów, w których uczestniczy jest najlepszą wizytówką Pawła. Wykonał już blisko 8000 skutecznych audytów kont Allegro. Pomaga rozwinąć skrzydła firmom na krajowym i zagranicznym rynku. Można go spotkać na konferencjach I Love Marketing, a jego artykuły przeczytać w sprawnym marketingu oraz na blogu vsprint.pl
więcej…
14:00 - 14:30
Jak zmienić politykę zwrotów, aby klient wrócił do Twojego sklepu?
„Mateusz Rebisz Sales & Partnerships Manager Allekurier”
Od 2 lat w Allekurierze – odpowiedzialny wraz z zespołem za rozwój i komercjalizację projektu Wygodne Zwroty w Polsce [wśród klientów m. in. Tatuum, Marylin czy Olsen] – łącznie ponad 650 sklepów. Zwolennik efektu synergii w e-commerce w oparciu o Partnerstwa Biznesowe i proste, bezpośrednie relacje. Po godzinach fan górskich wędrówek, dwóch kółek i reportaży wydawnictwa Czarne.
więcej…
14:30 - 15:00
Najpierw optymalizuj, potem skaluj swój biznes. Jak najlepiej zautomatyzować własny e-commerce?
Łukasz Sadłowski – Sellasist, Grupa eSprzedaż Netgraf
Łukasz Sadłowski – przedsiębiorca o wieloletnim doświadczeniu, działający na rynku e-commerce od 1999 roku. Pomysłodawca i założyciel ofert oraz usług przeznaczonych dla sprzedawców internetowych. Stworzył markę Sellingo, Sellasist i Netgraf, które z powodzeniem rozwija od kilkunastu lat. Doświadczony ekspert dziedziny e-commerce, marketingu, handlu i sprzedaży bezpośredniej.
więcej…
11:00 - 11:30
Czym jest SEO i jak je wykorzystać dla rozwoju swojego biznesu? Mateusz Mańka
Rankarchitects
11:30 - 12:00
Content marketing w działaniach marketingowych i SEO PR – czy warto? Paweł Kozłowski
Rankarchitects
12:00 - 12:30
O czym musisz pamiętać sprzedając za granicą?
Jarosław Kula – Profitcrew Ltd
Ekspert ds. logistyki w e-commerce. Od 10-ciu lat zbiera doświadczenie w największych firmach, obsługujących logistycznie transakcje zarówno lokalne, jak i międzynarodowe. Ma na koncie wiele sukcesów związanych z rozwojem biznesu klientów, opartym na logistyce. Pasjonat e-commerce, który napędza logistykę, która stawia czoła wyzwaniom tego rynku. Obecnie, oprócz logistyki, podjął się działań związanych z własną sprzedażą e-commerce oraz we współpracy z Partnerami rozwija biznesy logistyczne i wspierające skalowanie sprzedaży.
W Profitcrew odpowiada za rozwój możliwości firmy oraz aktywnie ją reprezentuję wśród Partnerów i klientów.
więcej…
13:00 - 13:30
Jak ułatwić sobie handel z Chinami. Praktyczny przewodnik po chińskich platformach sprzedażowych
Kinga Ludwik – Meest China
zajmuje się PR & Influencer Marketingiem w Meest China: międzynarodowej firmie pośredniczącej w handlu z Chinami. Podczas prezentacji dowiesz się:
– Jakie są najciekawsze platformy sprzedażowe w Chinach i jaka jest ich specyfika?
– Jak bezpiecznie kupować w marketplace’ach – na co zwracać uwagę i czego unikać?
– Jak rozwiązać kwestie magazynowania i transportu?
– Co zrobić, jeżeli chcesz kupować w Chinach poza marketplace’ami?
więcej…
*Informacje zawarte w tym harmonogramie, mogą ulec zmianie ponieważ agenda wydarzenia stale się powiększa.